divendres, 7 de maig del 2010

TRAPEZI 2010: SANT TORNEM-HI!

Ui quina mandra!
Dec tenir l'esperit de la tortuga, això d'hivernar no és gaire elefantístic, però sí que és elefantàstic despertar-se i adonar-se que ets el prota d'aquesta història.
Veig de cua d'ull que fins i tot m'heu posat dalt dels núvols en la imatge de la fira. Doncs sí, des d'aquí dalt us he observat tot l'hivern i he seguit els passos de tot el que heu anat fent. Viatges amunt i avall dels dos directors artístics, un no parar de correus electrònics de l'oficina i de telefonades, un munt de comentaris de les brigades per veure quan comença el Trapezi que el troben a faltar... tot absolutament passa pels núvols, tenim els satèl·lits aquí a dalt. Encara no he pogut entretenir-me a fullejar a fons el programa, de fet encara fot olor de nou! Només he vist que els meus ensinistradors -ells es creuen ensinistradors però l'ensinistrador d'ells sóc jo- seran Els Herrerita i que dilluns comencem a tombar per la ciutat.
Quin mal que em fan els adductors, els conillets, el trapezi...sort que la Bet em va fer unes classes particulars d'estiraments per superar el despertar després de les llargues dormides. De fet el que vull des d'aquí és reivindicar l'esperit de tots els animals perquè puguin ser feliços com jo ho sóc i cridar la meva companya tortuga que és la que em deixa la seva parsimònia i tenacitat. No m'estranyaria que em reencarnés en una bella i tranquil·la tortuga edicions posteriors i donar lliçons de perseverança a alguns humans que veig que van una mica espitats!

Apa companys vaig a estirar músculs per estar ben en forma aquests dies que ens venen al damunt!

1 comentari:

Jobove - Reus ha dit...

vinga dropo mou-te que la gent de Reus té ganes de xaranga !!!

benvingut de nou elefant !!!