dilluns, 11 de maig del 2009

DIA DE GLÒRIA

je, je, je
dilluns 11 de Maig dia de Glòria!!!!
començo a donar tombs per la ciutat,
Busqueu-me que jugo a cuita-amagar, i com que sóc discret i no faig bulto...
m'amago a qualsevol racó!
Us espero ciutadans de Reus,mec, mec, mec!!!!
...arribo al Mercadal, quin sidral!!! Que és tot això? Ah!l’inaugural...
miro, per allí i encara no veig als músics, és que el Comelade i la Bel Canto orquestra m’encanten...me’ls poso per anar a dormir, anar a passeig,...
i dels artistes de l’inaugural no us dic res, són una passada, com m’agradaria poder fer tot això i l’endemà al diari en titulars: un elefant enfilat damunt d’un pal fent acrobàcies amb un cércol i saltant al llit elàstic s’ha tornat boig. No hi ha déu que el pari l’han hagut d’intervenir al Pere Mata...

7 comentaris:

aigua ha dit...

hehehe que bonic es somiar elefantet! :)
a veure si et veig aviat :)

Jordi Pinyol ha dit...

Benvingut de nou a casa teva elefantet.

Ens veiem pels carrers!

;)

Bou de Reus ha dit...

Salutacions bestials.
Us hem enllaçat, col·lega

Anònim ha dit...

ja tinc ganes de tornar-te a veure aquest any, sempre he de fer malabarismes, (i mai millor dit jeje) per poder vindre al trapezi, ja q la feina no em deixa, però sempre acabo venint ni q sigui unes hores..

visca el trapezi!!!!

aigua ha dit...

Que descansis elefantet, fins el proper any! :)

Anònim ha dit...

Elefantet, que estàs bé?
T'he trobat poc animat aquest any.
Diuen que et fa por morir d'èxit. No pateixis, més val morir triomfant que en el fracàs. Visca el Trapezi! Salut i circ!

Anònim ha dit...

hola