divendres, 14 de maig del 2010

EL MEU PRIMER ITINERANT

Avui ha començat bé el dia: la Laura, una nena molt simpàtica, m'ha vingut a saludar per dir-me Bon dia. Després, una mica de música i cap als carrers, per explicar histèries del Trapezi. He recordat el cabaret de la nit d'ahir a La Palma: QUINA NIT DE CIRC!!!!!
Aquesta tarda ès el meu torn amb el primer dels ITINERANTS. M'he arreglat les ungles i m'he pentinat la calba, seré jo el protagonista...QUINS NERVIS!!!
Jo ja estic preparat, és el meu moment, així que si em veus saluda'm, perquè m’agrada molt i així no pasaré tants nervis. Sí, sí, encara em poso nerviós quan tanta gent em mira. A més, amb tants artistes de gran volada al meu costat...Ufff! Espero que tot surti molt bé!

1 comentari:

barnainfantil ha dit...

Hola a todos también tengo un blog y me ha gustado mucho vuestra feria. Enhorabuena a todos por el esfuerzo y por supuesto os he hecho un enlace en mi blog http://barnainfantil.wordpress.com/.

Espero que os guste.

O de Olivia.