dimarts, 5 de maig del 2009

ESPERANT QUE TOT COMENCI...

Els dies previs a l'inici de la Fira sempre són els més durs: estic impacient, neguitós, vull que tot comenci...i no puc fer res més que esperar.
Ja m'he adonat que a l'oficina van de cul. Es veu que venen un munt de companyies i d'espectacles inèdits. I estan preparant totes les fitxes tècniques, allotjaments i tot això per a poder acollir a tantíssima gent!
Jo com que no puc entrar ni als teatres ni a les carpes em perdo la meitat dels espectacles. Però m'han aconsellat que poseu el nas a tot arreu on pugueu, que no us deixeu perdre res dels espais tancats, teatres, veles, cal Massó,...
Ah, i m'han dit que l'inaugural també serà guais, en sabeu quelcom vosaltres?

fins ara, elefantístics meus....

2 comentaris:

trapezista ha dit...

Ens veiem!

Elefant del Trapezi ha dit...

Fantàstic, Trapezista!
Ens veiem a partir de dilluns!