diumenge, 11 de maig del 2008

TALLER i CAFÈ OBERTS

Uaaahhh!!! Visca el solet, també!!!
Per fi han pogut muntar el taller de circ! Aquest matí, els més petits hi han saltat i hi han fet equilibris. I ara, el Cafè del Trapezi, al jardí de la Casa Rull, ja funciona al 100%.


M'ha agradat que alguns de vosaltres m'hagueu donat la benvinguda amb els vostres comentaris. Jo també estic esperant estripar una mica pels carrers de Reus!!! I fer algunes derrapades i canviar la rutina dels reusencs. Ahhh...Demà serà un gran dia, tot un any guardant forces per aquest moment...
Nois, fins demà al matí!!!!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Esperem que demà no plogui i puguis sortir a passejar. Recordo quant feies hivern a la Palma, fa gairebé 10 anys, o potser més. Demà et dedicaré un post al meu bloc. Ja fa dies que faig promoció del Trapezi per la xarxa. Salutacions Elefant i molta sort.

O. ha dit...

Ens veiem!

Jobove - Reus ha dit...

surt a portar alegria pels carrers de Reus i que la gent participi de la festa !!!

aigua ha dit...

Hola elefant del trapezi espero veure't pels carrers de Reus! per cert no tens nom? :)

Anònim ha dit...

Si que té nom. Es diu Elefant Trapezi. No???

Anònim ha dit...

Bona setmana elefant...

Elefant del Trapezi ha dit...

Em dic Elefant de nom, del Trapezi de cognom. Massa convencional, oi? Li diré a l'Aspa que aprofiti les 4 gotes que cauen per rebatejar-me...

aigua ha dit...

A casa et dicTrap :)espero que no et sàpiga greu.
Per cert avui t'he vist pel carrer i m'has fet somriure.:)