dilluns, 10 de maig del 2010

TOMBANT AMB ELS HERRERITA

Ei trempats!

En David i L'Escate dels Herrerita m'han alegrat el matí. Han començat els de l'Albadalejo a posar-me aquelles trompetes per les surten les notes musicals que alegren les orelles dels ciutadans. Ja n'hi ha prou de sentir cotxes i sorolls de ciutat, de tant en tant una mica de melodia en la nostra quotidianitat també ens convé.

Doncs ja ho sabeu, ja tombo per Reus i al migdia descanso al davant de l'Imac, allí al carrer de Sant Joan. Per cert teniu l'oficina del Trapezi oberta i allí al bell pati de la casa Rull podeu prendre un vermoutet o el que vulgueu. Jo quan no em veuen suco la trompa en la copa d'alguna ànima despistada i de vegades porto dues trompes!

Apa xics i xiquetes, us faig un bram a veure si el sentiu!

Bruaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

3 comentaris:

Lo Consueta de Reus ha dit...

Endavant amb l'elefant.
Si voleu actualitzar el meu enllaç als amics de l'elefant:
www.consueta.cat
Molta sort.

aigua ha dit...

Bona primavera Elefantet!!! Ahir em va semblar escoltar música al carrer, vaig sortir al balcó i eres tu alegrant els grisos carrers !!!!!
Feliç Trapezi!

Jordi Piñol ha dit...

Ben tornat de nou! Ben puntual a la cita, com les darreres 14 primaveres!!