dijous, 13 de maig del 2010

ELS NANOS

Quina feinada! Sort que tinc memòria d´elefant i me'n recordo de tot.
Us faré cinc cèntims del dia tan profitós que vaig tenir ahir: pel matí vaig anar amb els “nanos"(sí! Els Herrerita, aquells que porten tants anys amb mi!) al parc de bombers i ens hi vam fer unes fotos. Em van assegurar que estan preparats per qualsevol emergència.
Per la tarda, pluja i a tapar-se. Sort que només va ser una estoneta! Aviat va sortir el sol i vam anar cap a l’escola Montsant, per saludar els seus alumnes. Després, ens vam apropar a la plaça de la Llibertat per sortir en directe en un programa de TV3 (crec que he sortit força guapo!). La Bet estava damunt meu i els "nanos", dins del carro. En acabar, vaig arrencar ràpid cap a l'IMAC, on un grup de persones m´esperava per tocar-me la trompa...Aiii! com m´agrada que em freguin la trompa...
I a la nit, al Mercadal per veure l´espectacle inaugural. Ah, que algú no el va veure? Doncs avui, a les 22 h, teniu una nova oportunitat de fer-ho. Demà en parlem!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola Elefant,
he vist una foto teva que m'ha agradat força.
T'adjunto el link:
http://www.zambrean.com/index.php?showimage=387
espero que t'agradi!!

Gorditu